Number of the records: 1
Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese
Title statement Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese / Vojtěch Ludvík Personal name Ludvík, Vojtěch, (dissertant) Phys.des. 76 stran : ilustrace, grafy + 1 CD Note Vedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Marek Vokoun Abstract Cílem práce je zjistit, které online marketingové nástroje jsou v době ekonomické recese pro malý začínající podnik nejvýhodnější. S využitím frameworku STDC bude vytvořeno několik kampaní na sociálních, obsahových a vyhledávacích sítích. Následně bude zjištěno, které kanály jsou pro které fáze STDC frameworku v době ekonomické recese pro začínající firmu nejvýhodnější. The aim of this work is to find out which online marketing tools are the most advantageous for a small start-up in times of economic recession. Using the STDC framework, several campaigns will be created on social, content and search networks. Subsequently, it will be determined which channels are most advantageous for which phases of the STDC framework during economical recession. Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
Vokoun, Marek (opponent)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings reklama a propagace * internetová reklama * internetový marketing Subj. Headings ekonomická recese * online reklama * Google Analytics * začínající podnik * economic recession * online advertisement * start-up Form, Genre diplomové práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 659.19 * 658.8:004.738.5 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186028 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 13287 3300713287 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1