Number of the records: 1  

Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese

  1. Title statementOnline marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese / Vojtěch Ludvík
    Personal name Ludvík, Vojtěch, (dissertant)
    Production2021
    Phys.des.76 stran : ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Marek Vokoun
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Vokoun, Marek (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * internetová reklama * internetový marketing
    Subj. Headingsekonomická recese online reklama Google Analytics začínající podnik economic recession online advertisement start-up
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 659.19 * 658.8:004.738.5 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186028
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 132873300713287sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.