Number of the records: 1  

Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese

  1. DA 13287
    Ludvík, Vojtěch, 1993-
    Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese / Vojtěch Ludvík. -- 2021. -- 76 stran : ilustrace, grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Oponent Marek Vokoun. -- Abstract: Cílem práce je zjistit, které online marketingové nástroje jsou v době ekonomické recese pro malý začínající podnik nejvýhodnější. S využitím frameworku STDC bude vytvořeno několik kampaní na sociálních, obsahových a vyhledávacích sítích. Následně bude zjištěno, které kanály jsou pro které fáze STDC frameworku v době ekonomické recese pro začínající firmu nejvýhodnější.. -- Abstract: The aim of this work is to find out which online marketing tools are the most advantageous for a small start-up in times of economic recession. Using the STDC framework, several campaigns will be created on social, content and search networks. Subsequently, it will be determined which channels are most advantageous for which phases of the STDC framework during economical recession.
    Jánská, Michaela. Vokoun, Marek. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    reklama a propagace. internetová reklama. internetový marketing. ekonomická recese. online reklama. Google Analytics. začínající podnik. economic recession. online advertisement. start-up. diplomové práce
    659.1. 659.19. 658.8:004.738.5. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.