Number of the records: 1  

Making sense of learning

  1. Title statementMaking sense of learning : a research-based approach : evidence to guide policy and practice, with an emphasis on secondary stages / Norman Reid, Asma Amanat Ali
    Personal name Reid, Norman (author)
    PublicationCham : Springer, [2020]
    Copyright notice date©2020
    Phys.des.xxi, 496 stran : ilustrace, grafy
    ISBN978-3-030-53676-3 (brožováno)
    EditionSpringer texts in education, ISSN 2366-7672
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Amanat Ali, Asma (author)
    Subj. Headings studium a výuka * učení * středoškolské studium
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC37.091.3 * 373.5/.6+377.1/.3 * (075.8)
    CountryŠvýcarsko
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 326233300053308volný výběr K005 2020Date due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.