Number of the records: 1  

Vliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o

  1. Title statementVliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o [rukopis] / Jan Nechuta
    Personal name Nechuta, Jan, 2003- (dissertant)
    Issue data2025
    Phys.des.54 l. (69 968 znaků) : grafy, tab.
    NoteVed. práce Michaela Jánská. Oponent Tereza Šulanová
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Šulanová, Tereza, 1997 - (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. HeadingsFacebook interakce reklama prodejnost Facebook Interactions advertising sales performance
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198060
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.