Number of the records: 1
Online branding české značky HICHIC
Title statement Online branding české značky HICHIC [rukopis] / Michaela Janatová Personal name Janatová, Michaela, 2003- (dissertant) Issue data 2025 Phys.des. 65 l. (91 101 znaků) : portréty, grafy, tab. Note Oponent Marta Žambochová. Ved. práce Michaela Jánská Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Another responsib. Žambochová, Marta (opponent)
Jánská, Michaela (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings Instagram online branding značka obsah e-WOM obsahová politika angažovanost Instagram online branding brand content e-WOM content policy engagement Form, Genre bakalářské práce UDC (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198038 Document kind Diploma theses
Number of the records: 1