Number of the records: 1  

Online branding české značky HICHIC

  1. Title statementOnline branding české značky HICHIC [rukopis] / Michaela Janatová
    Personal name Janatová, Michaela, 2003- (dissertant)
    Issue data2025
    Phys.des.65 l. (91 101 znaků) : portréty, grafy, tab.
    NoteOponent Marta Žambochová. Ved. práce Michaela Jánská
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Another responsib. Žambochová, Marta (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. HeadingsInstagram online branding značka obsah e-WOM obsahová politika angažovanost Instagram online branding brand content e-WOM content policy engagement
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198038
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.