Number of the records: 1  

Propagace a její marketingová strategie

  1. Title statementPropagace a její marketingová strategie : [rukopis] Jiří Hosnedl
    Personal name Hosnedl, Jiří (dissertant)
    Issue data1998
    Phys.des.46 s.
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Pivoda, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * reklama a propagace
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC339.1 * 659.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 7924212109326sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.