Number of the records: 1  

Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s

  1. Title statementMarketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s. [rukopis] / Aleš Puc
    Additional Variant TitlesMarketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.
    Personal name Puc, Aleš, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.51 l., [8] l. příl. : il., grafy, mapy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Jaroslav Pilný
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * benchmarking * řízení vztahů se zákazníky
    Subj. HeadingsBSG matice buzz marketing cílení vztahy s veřejností SWOT analýza tržní podíl umisťování virální marketing word of mouth marketing market share positioning public relations targeting virus marketing word of mouth marketing
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005 * 005.642.1 * 005.346 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169077
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 34543300703454sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.