Number of the records: 1  

Marketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s

  1. Title statementMarketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s [rukopis] / Pavla Vejtrubová
    Personal name Vejtrubová, Pavla, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.62 l., [21] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings lázeňské domy * marketing * lázeňství * služby
    Subj. Headingsklientela marketing služeb marketingové strategie marketingový mix marketingový plán clienteles bathouses spa indrustry marketing services marketing marketing strategies marketing mix marketing plan services
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC725.75 * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 615.838 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159377
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 55644212134468sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.