Number of the records: 1
Marketingový mix divize VAIO firmy Sony
Title statement Marketingový mix divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová Personal name Slivová, Veronika, (dissertant) Issue data 2011 Phys.des. 47 l., [6] l. příl. : il., grafy, schémata, tab. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor) Subj. Headings marketing * životní cyklus výrobků * ceny * reklama a propagace * prodej Subj. Headings marketingový mix produkt životní cyklus produktu faktory ovlivňující výši ceny metody využívané při tvorbě cen distribuce distribuční cesty marketing mix marketing product product life cycle price factors affecting price methods used in pricing distribution distribution channels promotion Form, Genre bakalářské práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 339.187 * 338.5 * 658.62:005.41 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134428 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5171 4212132968 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1