Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 23  
Váš dotaz: Věcné téma = "teritoriální marketing"
  1. Analýza a možnosti strategického rozvoje města Děčína [rukopis] / Petra Hubená   .  2012 . 47 l., [6] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Analýza strategie rozvoje města Chomutov [rukopis] = The analyse of strategic development of the City of Chomutov / Andrea Prollová   .  2008 . 61 l., 15 l. obr. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. Brand města Most / Olena Nazaruk   .  2022 . 66 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. City branding : the ghostly politics of representation in globalising cities / Alberto Vanolo   .  New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . ix, 207 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Image města Děčína a její dopad na rozvoj města [rukopis] = Image of the town Děčín and its impact on the town development / Dana Mušková   .  2008 . 46 l., 1 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Image města Litoměřice z pohledu mladých lidí [rukopis] / Květa Kuřeová   .  2012 . 52 l., [3] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Image města Teplice [rukopis] = Image of the town Teplice / Jan Žahour   .  2008 . 48 l., 2 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov / Denisa Moučková   .  2015 . 101 listů, 8 nečíslovaných listů příloh
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Kulturní scéna jako měkký faktor rozvoje území města Děčín [rukopis] = Cultural scene as the supporting factor of Děčín regional development / Kateřina Slámová   .  2009 . 95 l., 9 l. obr. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Marketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková   .  České Budějovice :  Vysoká škola evropských a regionálních studií,  2008 . 165 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.