Výsledky vyhledávání

  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová]   .  Praha :  Grada Publishing,  2009 . 198 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr21/000
  2. Advertising in America : the first 200 years / Charles Goodrum and Helen Dalrymple   .  New York :  Abrams,  1990 . 288 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Advertising outdoors : watch this space! / David Bernstein   .  London :  Phaidon Press,  1997 . 240 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula   .  Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 . 137 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Analiz sostojanija reklamnogo dela v Čechii i Rossii / [rukopis] Petra Honnerová   .  2003 . 61 l., 12 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Analýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích [rukopis] = Analysis of economic indicators and effectiveness of advertising in mass media / Marek Hačecký   .  2008 . 59 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota   .  2011 . 83 l., [4] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská   .  2010 . 55 l., [2] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s. [rukopis] / Pavla Ambrožová   .  2014 . 66 l., [2] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Analýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová   .  2014 . 61 l., [9] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100