Výsledky vyhledávání
- Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská . 2010 . 55 l., [2] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková . 2011 . 51 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o. / Jan Švejda . 2016 . 51 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza multi-level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí [rukopis] = Analisys of multi level marketing as a phoenix of the fast enrichment / Michaela Holanová . 2012 . 46 l., [9] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Business-to-business marketing : relationships, networks & strategies / Nick Ellis . Oxford : Oxford University Press, 2011 . xxvii, 351 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace FSE - Povolná L. Ing. 0 0/1 0 0 volný výběr 2 0/0 0 0 - Direct marketing : / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann ; ilustrace René Kašík, Jakub Marša] . Brno : Computer Press, 2003 . xxxiv, 604 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 8 1/0 0 0 - E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru / Kristýna Zemanová . 2018 . 64 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Jak získávat klienty a zákazníky : referenční byznys / Marián Olej . Brno : BizBooks, 2015 . 159 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 0/0 1 0 - Jak získávat nové zákazníky : direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání / Alexander Verweyen ; [překlad Iva Michňová] . Praha : Grada, 2007 . 152 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 0/0 0 0 - Marketing - to nejlepší z praxe / Alison Alsbury, Ros Jay . Praha : Computer Press, 2002 . 280 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0