Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Věcné téma = "Customer relations"
  1. Journal of consumer policy [elektronický zdroj].   .  Norwell, MA :  Kluwer Academic Publishers
    časopis
  2. Journal of customer behaviour [elektronický zdroj].   .  Helensburgh :  Westburn
    časopis
  3. Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti [rukopis] / Martin Bubeníček   .  2012 . 59 l., [29] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Příčiny ztrát dodavatelů ve společnosti na B-to-B trhu / Dominika Buriánová   .  2019 . 40 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  5. Revolutionize your customer experience / Colin Shaw   .  Basingstoke ; New York :  Palgrave Macmillan,  2005 . xx, 220 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr21/000
  6. Strategic Customer Management [elektronický zdroj] : Integrating Relationship Marketing and CRM   .  Cambridge :  Cambridge University Press,  2013 . 1 online zdroj (548 s.)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    kniha
  7. The ultimate CRM handbook : strategies and concepts for building enduring customer loyalty and profitability / editor John G. Freeland   .  New York :  McGraw-Hill,  c2003 . viii, 353 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr21/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.