Výsledky vyhledávání
- 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková] . Brno : BizBooks, 2013 . 208 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Direct marketing : / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann ; ilustrace René Kašík, Jakub Marša] . Brno : Computer Press, 2003 . xxxiv, 604 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 8 1/0 0 0 - Efektivní systém řízení strategie : nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody / Robert S. Kaplan, David P. Norton ; [z angličtiny přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2010 . 325 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 1/0 0 0 - Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen . Harlow ; New York : Financial Times ; Prentice Hall, 2011 . xliii, 756 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 1/0 0 0 - Intelligent marketing : employing new-age technologies / V. Kumar ; foreword by Philip Kotler . Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington D.C. ; Melbourne : SAGE : Response Business Books, 2021 . xvi, 295 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak obchodovat se Západem : průvodce pro východoevropské podnikatele . Praha : Victoria Publishing, 1994 . 246 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 2 0/0 0 0 - Marketing a PR pro ženy / Astrid Braun-Höller ; [z německého originálu ... přeložila Daniela Vrbová] . Praha : Grada, 2005 . 134 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 0/0 0 0 - Marketing : concepts and strategies / William M. Pride, O. C. Ferrell . Boston : Houghton Mifflin, 1991 . 770 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0