Výsledky vyhledávání
- Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění [rukopis] / Helena Cihelníková . 2012 . 55 l., [17 l. příl.]
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav [rukopis] / Jindra Víznerová . 2007 . 55 l., 58 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o. [rukopis] / Tereza Urbanová . 2014 . 98 l., [5] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza vztahů se zákazníky v oblasti finančních nebankovních služeb [rukopis] / Jitka Břečková . 2007 . 49 l., 1 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Budování obchodní značky [rukopis] / Veronika Müllnerová . 2011 . 53 l., [22] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - CRM - Řízení vztahů se zákazníky [rukopis] / Josef Danihelík . 2007 . 42 l., 7 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích / Markéta Černá . 2019 . 49 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Devět oblastí interakce mezi podnikem a zákazníkem (9E) [rukopis] / Jana Helclová . 2010 . 57 l., 3 l. obr. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín / Jakub Chleborád . 2020 . 51 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu / Martina Šlechtová . 2019 . 64 stran, 9 nečíslovaných stran příloh
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0