Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0017019 xelz^"
  1. Effective teaching strategies for dyscalculia and learning difficulties in mathematics : perspectives from cognitive neuroscience / Marie-Pascale Noël and Giannis Karagiannakis   .  London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022 . 1 online zdroj (313 stran)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    počítačový soubor
  2. Handbook of metacognition in education / edited by Douglas J. Hacker, John Dunlosky, Arthur C. Graesser   .  New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2009 . 1 online zdroj (462 stran)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    Handbook of metacognition in education
  3. How to give effective feedback to your students / Susan M. Brookhart   .  Alexandria : ASCD, [2017]  ©2017 . 1 online zdroj (145 stran)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    kniha
  4. International handbook of psychology learning and teaching / Joerg Zumbach, Douglas A. Bernstein, Susanne Narciss, Giuseppina Marsico, editors   .  Cham, Switzerland : Springer Nature, [2023]  ©2023 . 1 online zdroj (xxii, 1491 stran)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    počítačový soubor
  5. International handbook of research on conceptual change [elektronický zdroj] / edited by Stella Vosniadou   .  New York :  Routledge,  2013 . 1 online zdroj (xi, 643 s.)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    kniha
  6. Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání / Michal Černý   .  Brno : Masarykova univerzita, 2018 . 1 online zdroj (130 stran)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání
  7. Teaching and measuring cognitive readiness [elektronický zdroj] / Harold F. O'Neil, Ray S. Perez, Eva L. Baker, editor   .  New York :  Springer,  c2014 . 1 online zdroj (xv, 369 s.)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    kniha
  8. Why don't students like school? : a cognitive scientist answers questions about how the mind works and what it means for the classroom / Daniel T. Willingham   .  Hoboken, NJ : Jossey-Bass, a Wiley Brand, [2021]  ©2021 . 1 online zdroj (xviii, 297 stran)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    elektronické knihy01/000
    počítačový soubor


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.