Výsledky vyhledávání
- Effective teaching strategies for dyscalculia and learning difficulties in mathematics : perspectives from cognitive neuroscience / Marie-Pascale Noël and Giannis Karagiannakis . London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022 . 1 online zdroj (313 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Handbook of metacognition in education / edited by Douglas J. Hacker, John Dunlosky, Arthur C. Graesser . New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2009 . 1 online zdroj (462 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - How to give effective feedback to your students / Susan M. Brookhart . Alexandria : ASCD, [2017] ©2017 . 1 online zdroj (145 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - International handbook of psychology learning and teaching / Joerg Zumbach, Douglas A. Bernstein, Susanne Narciss, Giuseppina Marsico, editors . Cham, Switzerland : Springer Nature, [2023] ©2023 . 1 online zdroj (xxii, 1491 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - International handbook of research on conceptual change [elektronický zdroj] / edited by Stella Vosniadou . New York : Routledge, 2013 . 1 online zdroj (xi, 643 s.)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání / Michal Černý . Brno : Masarykova univerzita, 2018 . 1 online zdroj (130 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Teaching and measuring cognitive readiness [elektronický zdroj] / Harold F. O'Neil, Ray S. Perez, Eva L. Baker, editor . New York : Springer, c2014 . 1 online zdroj (xv, 369 s.)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Why don't students like school? : a cognitive scientist answers questions about how the mind works and what it means for the classroom / Daniel T. Willingham . Hoboken, NJ : Jossey-Bass, a Wiley Brand, [2021] ©2021 . 1 online zdroj (xviii, 297 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0