Výsledky vyhledávání
- Bez loga / Naomi Kleinová ; [přeložil Pavel Kaas] . Praha : Argo ; Dokořán, 2005 . 510 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 0/0 0 0 - Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . xiv, 312 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Branding design. 2 / [Graphic-sha Publishing Co.] . Tokyo : Graphic-sha Publishing, 2006 . 389 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - City branding : the ghostly politics of representation in globalising cities / Alberto Vanolo . New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . ix, 207 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Co je branding? / Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná] . V Praze : Slovart, 2008 . 256 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace kat. výtvarné kultury PF 0 0/1 0 0 volný výběr 1 0/0 0 0 - Design loga : analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek / Matthew Healey ; [překlad Marcel Goliaš] . Brno : Computer Press, 2011 . 240 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team / Alina Wheeler . Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., [2013] ©2013 . x, 326 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad B 1 0/0 0 0 - Handmade byznys : tvořte, prodávejte a vydělávejte: průvodce na cestě od koníčku k podnikání / Hana Konečná . V Brně : Jan Melvil Publishing, 2022 . 320 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný] . Brno : BizBooks, 2012 . 352 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0