Výsledky vyhledávání
- Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění [rukopis] / Iva Polívková . 2010 . 60 l., [8] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center [rukopis] / Lucie Drahozalová . 2012 . 44 l., [8] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková . 2009 . 52 l., [2] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0