Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^ujep_us_auth m0523555^"
  1. Diagnostika : pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky / Vladimír Hrabal st., Vladimír Hrabal ml.   .  Praha :  Karolinum,  2002 . 199 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad B40/000
    PF - KP - Tereza Dvořáková, Mgr., Ph.D.00/100
    FY - Hejnová dr.00/100
    volný výběr41/000
  2. Sociální psychologie pro učitele : vybraná témata / Vladimír Hrabal   .  Praha :  Karolinum,  2003 . 125 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Sociální psychologie pro učitele : základní pojmy a pedagog. aplikace : určeno pro posl. fak. pedagog / Vladimír Hrabal ; Zdeněk Helus   .  Praha :  SPN,  1987 . 153 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad A02/000
    sklad E20/000
  4. Školní prospěch jako ukazatel výchovy a vzdělání : Analýza prospěchu z hlediska pojetí úspěšného žáka / Zprac. Vladimír Hrabal ; Hana Krykorková ; Isabella Pavelková   .  Praha :  Ústav školských informací při Ministerstvu školství ČSR,  1984 . 116 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad B10/000
  5. Školní výkonová motivace žáků : dotazník pro žáky / Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková   .  Praha :  Národní ústav odborného vzdělávání,  2011 . 27 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr00/010
  6. Teorie a praxe výchovného poradenství / Marta Klímová a kolektiv   .  Praha :  Státní pedagogické nakladatelství,  1987 . 260 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad E20/000
  7. Vybrané poradenské směry : teorie a strategie / J.V. Drapela, Vladimír Hrabal a kolektiv   .  Praha :  Karolinum,  1998 . 85 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad B10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.