Výsledky vyhledávání
- Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová . Praha : Oeconomica, 2009 . 206 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 0/0 1 0 - Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Oeconomica, 2002 . 209 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 5 0/0 0 0 - Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Oeconomica, 2007 . 194 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 0/0 0 0 - Retail marketing / Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler . Praha : Management Press, 2009 . 326 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 3 1/0 0 0 - Retail marketing : (přepracované vydání) / Milan Postler, Vladimír Bárta . Praha : Press21, [2020] ©2020 . 150 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Oeconomica, 2007 . 254 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 11 0/0 0 0 - Výzkum trhu a chování spotřebitele : určeno pro stud. všech fakult VŠE Praha / Vladimír Bárta, Hilda Bártová . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1993 . 72 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 - Výzkum trhu v německém jazyce / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Oeconomica, 2004 . 215 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 2 0/0 0 0