Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^ujep_us_auth 0182799^"
  1. Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state / autori: Viera Čihovská, Jaroslav Kita, Pavol Kita, Jamal Hassan, Marta Pavliková, Lukáš Zendulka, Patrícia Kollár, Jan Keresty, Jan Strellinger, Veronika Kitová Mazalanová ; zostavil: Pavol Kita   .  Bratislava : Ekonóm, 2018 . 119 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000
  2. Retail in territory [elektronický zdroj] / Pavol Kita et al.   .  Ústí nad Labem :  Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem,  2015 . 1 CD-ROM
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad A20/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.