Výsledky vyhledávání
- Analýza zákaznického servisu ve vybraném podniku / Jan Řada . 2017 . 44 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Možnosti posilování konkurenčních výhod firmy Black & Decker v podmínkách globalizace [rukopis] / Jakub Kourek . 2007 . 55 l., 9 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Mystery shopping v pobočce bauMax v Ústí nad Labem [rukopis] / Kristina Růžičková . 2013 . 53 l., [6] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Mystery Shopping v telekomunikačních službách [rukopis] / Stanislava Sobotková . 2011 . 50 l., [4] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Optimalizace zásob prostřednictvím logistiky [rukopis] = Optimal supply level through logistics / Jana Štorková . 2007 . 48 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Postavení matek na trhu práce v Ústeckém kraji / Michaela Černá . 2020 . 71 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti] / Ed Horrel [sic ; překlad Jana Kalová] . Brno : Computer Press, 2007 . iii, 152 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 1/0 0 0 - Zdokonalování vztahů se zákazníky [rukopis] / Pavlína Kusbachová . 2010 . 56 l., [4] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0