Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Všechna pole = ("tržní" A "podíl")
  1. Analýza a tendence rozvoje finančního řízení vybraného podniku s ohledem na maximální využití jeho růstového potenciálu [rukopis] = Analysis and tendency of development of financial management in the selected company in view of maximal utilization of its growth potential / Monika Žižková   .  2009 . 79 l., [19] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Analýza a zhodnocení efektivnosti využití prvků marketingového mixu ve společnosti Bioton S.A. [rukopis] = Analysis and efficiency evaluation of applying marketing mix components in the company Bioton S.A. / Lenka Heřmánková   .  2008 . 84 l., [31] l. obr. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. Aspekty konkurenčního boje rozhodujících mobilních operátorů / Kateřina Skokanová   .  2015 . 74 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Ekonomika podnikových informačních systémů / Martin Kubálek   .  2015 . 64 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  5. Historický sborník Ústecka : 1967 / Fot.: Václav Vokráčka   .  Ústí nad Labem :  Okr. archív,  1967 . 189, [2] s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad E20/000
    kat. historie FF00/100
  6. Identifikace krize v podniku a její možná řešení, sestavení krizového plánu pro společnost České loděnice, a.s. / Tomáš Ulip   .  2018 . 139 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Marketingová analýza ukrajinského trhu pro firmu Glazura s.r.o. / Dmytro Kit   .  2016 . 55 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s. [rukopis] / Aleš Puc   .  2014 . 51 l., [8] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean stategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi   .  Praha : Management Press, 2015 . 283 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  10. Tvorba cen v maloobchodních řetězcích s převahou potravinářského zboží v České republice : [rukopis] / Michal Soukup   .  2007 . 64 l., 8 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.