Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 16  
Váš dotaz: Všechna pole = ("psychologie" A "spotřebitele")
  1. Analýza vlivu spotřeby domácností na růst objemu HDP v ČR [rukopis] / Marek Švarc   .  2007 . 61 l., 1 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Druhá křivka : jak neminout odbočku do budoucnosti / Charles Handy ; z anglického originálu The second curve. Thoughts on reinventing society ... přeložila Hana Škapová   .  Praha : Management Press, 2016 . 220 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2011 . 356 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]   .  Brno :  Computer Press,  2011 . 256 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Jazykové techniky manipulace v reklamě / Ekaterina Malysheva   .  2020 . 66 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Marketingový průzkum v oblasti psychologie v reklamě : [rukopis] Martina Habrová   .  2006 . 43 l., 34 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí / Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein ; [z anglického originálu ... přeložila Eva Dejmková]   .  Zlín :  Kniha Zlin,  2010 . 309 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/010
  8. Nudge : the final edition / Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein   .  [London] : Penguin Books, 2022 . xvi, 366 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr00/010
  9. Projevy mužského a ženského chování v české populaci= Interpretace dle informací z databáze MML Median / Oldřich Vávra   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 1609-1621.
    článek
  10. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová   .  Praha :  Grada Publishing,  2004 . 283 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad A01/000
    sklad D10/000
    volný výběr20/000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.