Výsledky vyhledávání
- Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký . 2012 . 44 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová . 2012 . 49 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - The responsive city : engaging communities through data-smart governance / Stephen Goldsmith, Susan Crawford . San Francisco : Jossey-Bass, A Wiley Brand, [2014] ©2014 . vi, 202 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace FSE - KEM - Radek Soběhart Ph.D, PhDr. 0 0/1 0 0 - Spotřebitelské vnímání privátních značek / Kateřina Kysilková . 2023 . 83 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0