Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Všechna pole = ("private" A "brand")
  1. Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký   .  2012 . 44 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová   .  2012 . 49 l., [3] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. The responsive city : engaging communities through data-smart governance / Stephen Goldsmith, Susan Crawford   .  San Francisco : Jossey-Bass, A Wiley Brand, [2014]  ©2014 . vi, 202 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    FSE - KEM - Radek Soběhart Ph.D, PhDr.00/100
  4. Spotřebitelské vnímání privátních značek / Kateřina Kysilková   .  2023 . 83 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.