Výsledky vyhledávání
- Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic [rukopis] = The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic / Monika Mervartová . 2010 . 77 l., 3 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza a zhodnocení efektivnosti využití prvků marketingového mixu ve společnosti Bioton S.A. [rukopis] = Analysis and efficiency evaluation of applying marketing mix components in the company Bioton S.A. / Lenka Heřmánková . 2008 . 84 l., [31] l. obr. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza aktivního prodeje v litoměřické pobočce obchodního řetězce Interspar [rukopis] / Iveta Rehušová . 2014 . 57 l., [32] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy [rukopis] / Vít Šťastný . 2014 . 56 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská . 2010 . 55 l., [2] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza konkurence společnosti Sconto Nábytek, s. r. o. [rukopis] / Šárka Šťástková . 2013 . 51 l., [12] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková . 2011 . 51 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s. [rukopis] / Martina Slivková . 2007 . 47 l., 3 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p [rukopis] / Martin Jungmann . 2011 . 72 l., [0] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové strategie vybraného podniku [rukopis] = Analyse of marketing strategy in chosen enterprise / Pavel Štefanik . 2009 . 49 l., [9] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0