Výsledky vyhledávání
- Analýza image Fakulty sociálně ekonomické UJEP v Ústí nad Labem [rukopis] = Image analysis of Faculty of social & economic studies UJEP v Usti nad Labem / Peter Čada . 2008 . 90 l., 5 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová . 2010 . 75 l., [9] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s. [rukopis] = Marketing strategy of the company GOLF RESORT Karlovy Vary a.s. / Lucie Sailerová . 2010 . 84 l., 14 l. obr. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou / Lucie Traxlová . 2017 . 54 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná . 2014 . 46 l., [4] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná . 2013 . 59 s (10 075 znaků)
- Postoje žáků k televizní reklamě [rukopis] / Lenka Ledvinová . 2010 . 45 l., [7] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Specifika komunikačního mixu na trhu knih v ČR [rukopis] / Martina Gavlasová . 2011 . 51 l., [5] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Zhodnocení oblíbenosti produktů společnosti PIATNIK PRAHA s.r.o. [rukopis] / Martin Švec . 2014 . 94 l.¨, [9] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0