Výsledky vyhledávání
- Budování brandu SILIKE spol. s r.o. za pomocí online prezentace / Eva Šírová . 2023 . 62 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Digitální distribuce a pirátství PC her / Ondřej Zuna . 2015 . 80 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Digitální marketing / Radek Sedlecký . 2015 . 50 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Digitální marketing ve sportu [rukopis] / Petr Pastýřík . 2014 . 95 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Influencer marketing na Instagramu / Tereza Mastíková . 2023 . 80 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketing kulturních akcí ve městě Bílina / Blanka Vlásková . 2021 . 51 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů [rukopis] / Veronika Čiháková . 2011 . 79 l., [4] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Viral marketing : the science of sharing / Karen Nelson-Field ; Byron Sharp (academic editor) . South Melbourne : Oxford University Press, 2013 . xiii, 114 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce / Zuzana Vacurová . 2020 . 56 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium [rukopis] / David Wiedon . 2024 . 89 l.