Výsledky vyhledávání
- Budování obchodní značky [rukopis] / Veronika Müllnerová . 2011 . 53 l., [22] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Business Builder. Modules 7, 8, 9, Presentations, company, products and customer relations, negotiations / Paul Emmerson . Oxford : Macmillan Heinemann, 1999 . [92] s.
- Internetový marketing malé obchodní firmy [rukopis] / Monika Fantová . 2014 . 72 l., [6] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Journal of consumer policy [elektronický zdroj]. . Norwell, MA : Kluwer Academic Publishers
- Journal of customer behaviour [elektronický zdroj]. . Helensburgh : Westburn
- Journal of database marketing& customer strategy management [elektronický zdroj]. . London : Henry Stewart Publications, 2003-
- Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti [rukopis] / Martin Bubeníček . 2012 . 59 l., [29] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingová komunikace ve společnosti AGC Flat Glass Czech, a. s., člen AGC Group [rukopis] / Jiří Kučera . 2012 . 43 l., [5] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s. [rukopis] / Aleš Puc . 2014 . 51 l., [8] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingová strategie lokálního produktu / Richard Červa . 2019 . 69 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0