Výsledky vyhledávání
- Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová . 2012 . 49 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . xiv, 312 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Budování brandu SILIKE spol. s r.o. za pomocí online prezentace / Eva Šírová . 2023 . 62 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Budování marketingové značky v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát [rukopis] / Helena Machová . 2011 . 58 l. [7] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Budování obchodní značky [rukopis] / Veronika Müllnerová . 2011 . 53 l., [22] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Budování značky alkoholického nápoje / Tomáš Pyšný . 2017 . 60 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Grafický design pro každého / z anglického originálu Graphic design for everyone ... přeložila Lenka Šverčičová . Praha : Euromedia Group, 2020 . 224 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 0/0 1 0 - Internetoví vizionáři : světoví experti odhalují, jak vydělávat online / Steve Olsher ; [překlad Petr Miklica] . V Praze : Blue Vision, 2013 . 308 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Obchodní značka [rukopis] / Jana Pospíšilová . 2012 . 48 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0