Výsledky vyhledávání
- Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož . 2022 . 53 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová . 2012 . 49 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Avtomobilestrojenije v Češskoj respublike i v Rosii [rukopis] / Anna Zykova . 2009 . 58 l., 19 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding / Nikola Malá . 2019 . 80 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Obchodní značka [rukopis] / Jana Pospíšilová . 2012 . 48 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Oceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [z anglického originálu ... přeložil František Drozen] . Praha : Management Press, 2002 . 103 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 volný výběr 2 0/0 0 0 - Posouzení finanční výkonnosti vybraného podniku [rukopis] = Evaluation of the financial effeciency of the chosen company / Jan Smejkal . 2008 . 50 l., 3 l. obr. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Postavení marketingu v podmínkách globalizace [rukopis] / Vladimír Sachňuk . 2007 . 92 l., 9 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Tvorba strategie budování značky [rukopis] = Design of brand building strategy / Mihály Gajdi . 2010 . 89 l., [7] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Značka a její vliv na kupní chování zákazníků [rukopis] / Zuzana Vidová . 2012 . 68 l., [16] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0