Výsledky vyhledávání
- Analýza distribučního kanálu vybrané automobilky / Jana Tančinová . 2015 . 64 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký . 2012 . 44 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož . 2022 . 53 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová . 2012 . 49 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . xiv, 312 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Brand města Most / Olena Nazaruk . 2022 . 66 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0