Výsledky vyhledávání
- Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota . 2011 . 83 l., [4] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza obchodního podniku se zaměřením na zvýšení profitability [rukopis] / Tereza Chreňová . 2012 . 74 l., [6] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož . 2022 . 53 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o. [rukopis] = Analysis of advertising campaign of the company EXIM-USTI, s. r. o. / Václav Šmejkal . 2010 . 73 l., 10 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza reklamní kampaně "Žiju BIO [rukopis] / Jana Kusová . 2011 . 72 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením / Veronika Beránková . 2023 . 68 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Facebook jako účinný reklamní nástroj / Tomáš Kellner . 2017 . 58 listů, 11 nečíslovaných listů příloh
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Inovace online marketingové strategie společnosti / Pavel Knotek . 2019 . 92 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Koncept podpory prodeje krmiv pro zvířata [rukopis] / Michaela Mitáčková . 2014 . 44 l., [21] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0