Výsledky vyhledávání
- Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu [rukopis] / Dominika Homolková . 2012 . 70 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh / Milada Čápová . 2022 . 113 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem [rukopis] / Lucie Kozáková . 2010 . 47 l., 5 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Vliv ekonomických, hospodářských a regionálních aspektů na tvorbu produktového designu v České republice po 2. světové válce / Influence of economic, political and regional aspects on product design in the Czech Republic after the Second World War / Henrieta Nezpěváková . 2019 . 165 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0