Výsledky vyhledávání
- Analýza image Fakulty sociálně ekonomické UJEP v Ústí nad Labem [rukopis] = Image analysis of Faculty of social & economic studies UJEP v Usti nad Labem / Peter Čada . 2008 . 90 l., 5 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Barbie: the cultural idol [rukopis] / Denisa Markaczová . 2013 . 45 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby / Petr Pres . 2015 . 57 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2008 . 1 CD-ROM
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad A 1 0/0 0 0 - Formy vstupu českého podniku na mezinárodní trh - případová studie firmy Meva [rukopis] / Lucie Křivánková . 2010 . 63 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - International journal of tourism research [elektronický zdroj]. . [Chichester, UK] : John Wiley& Sons, Ltd., c1999-
- Journal of ministry, marketing& management [elektronický zdroj]. . [Binghampton, NY] : Haworth Press, c1995-c2001.
- Koncepce rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Českokamenicko [rukopis] / Josef Zhorný . 2009 . 100 l. [9] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Kulturní scéna jako měkký faktor rozvoje území města Děčín [rukopis] = Cultural scene as the supporting factor of Děčín regional development / Kateřina Slámová . 2009 . 95 l., 9 l. obr. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0