Výsledky vyhledávání
- Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen . Harlow ; New York : Financial Times ; Prentice Hall, 2011 . xliii, 756 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 1/0 0 0 - International management : culture, strategy, and behavior / Fred Luthans, Jonathan P. Doh . Boston : McGraw-Hill ; Irwin, 2009 . xxvii, 619 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 1/0 0 0 - International management : strategic opportunities and cultural challenges / Dean B. McFarlin, Paul D. Sweeney . Boston : Houghton Mifflin, 2006 . xxiii, 531 s., [4] s. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 1/0 0 0 - Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Einführung in das internationale Management : Internationalisierung und Globalisierung, internationale Unternehmensführung, interkulturelle Kommunikation / hrsg. von Harald Meier, Sigmar Roehr . Herne : Neue Wirtschafts-Briefe, 2004 . XXIII, 295 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0