Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Všechna pole = ("Internationales" A "Marketing")
  1. Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen   .  Harlow ; New York :  Financial Times ; Prentice Hall,  2011 . xliii, 756 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr01/000
    Global marketing
  2. International management : culture, strategy, and behavior / Fred Luthans, Jonathan P. Doh   .  Boston :  McGraw-Hill ; Irwin,  2009 . xxvii, 619 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr01/000
    International management
  3. International management : strategic opportunities and cultural challenges / Dean B. McFarlin, Paul D. Sweeney   .  Boston :  Houghton Mifflin,  2006 . xxiii, 531 s., [4] s. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr11/000
  4. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová]   .  Brno :  Computer Press,  2007 . viii, 360 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Einführung in das internationale Management : Internationalisierung und Globalisierung, internationale Unternehmensführung, interkulturelle Kommunikation / hrsg. von Harald Meier, Sigmar Roehr   .  Herne :  Neue Wirtschafts-Briefe,  2004 . XXIII, 295 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.