Výsledky vyhledávání
- Akí sú moji žiaci? : pedagogická diagnostika žiaka / Peter Gavora . Nitra : Enigma, 2010 . 216 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Alternative assessment of spoken performance of young learners as a tool of motivation for language learning [rukopis] / Linda Březovská . 2008 . 107 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza a komparace vědomostí a dovedností žáků z dějepisu na vybraných středních školách na základě didaktického testování / Alena Urbanová . 2016 . 83 listů, [6] nečíslovaných listů příloh
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza písemných prací žáků druhého stupně ZŠ a odpovídajících ročníků gymnázií [rukopis] / Jiřina Krejzová . 2009 . 141 l. [34] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza současné vzdělávací politiky, strategických dokumentů a vzdělávací praxe ve vztahu k dětem ohroženým sociálním vyloučením [rukopis] / Zdeněk Svoboda . 2012 . 78 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza vyučování / Zdeněk Kolář, Alena Vališová . Praha : Grada, 2009 . 230 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 7 1/0 0 0 - Aplikace mechanismu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti [rukopis] / Lenka Čepeláková . 2014 . 88 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Assessment for teaching / edited by Patrick Griffin . Cambridge : Cambridge University Press, 2018 . xxii, 319 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Autorita pedagoga z pohledu žáků středních škol Karlovarského kraje / Ivana Cozmová . 2023 . 64 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením / Markéta Horejsková . 2021 . 64 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0