Výsledky vyhledávání
- Bankovní reporting z pohledu klienta [rukopis] / Šárka Petríková . 2014 . 98 l., [1] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků / Bára Fialová . 2022 . 83 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Cenová konkurence obchodních řetězců z pohledu zákazníka [rukopis] / Jana Ševčíková . 2007 . 54 l., 4 l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Devět oblastí interakce mezi podnikem a zákazníkem (9E) [rukopis] / Jana Helclová . 2010 . 57 l., 3 l. obr. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Elektronické bankovnictví - produkt Nové ekonomiky [rukopis] / Kateřina Valentová . 2014 . 136 l., [67] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Hodnocení finanční a nefinanční návratnosti investice do nového systému obsluhy pokladen ve vybraných pobočkách obchodního řetězce / Ladislav Urban . 2020 . 74 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů / Veronika Koldová . 2019 . 75 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Chování spotřebitelů na bankovním trhu [rukopis] / Karolina Chmelíková . 2012 . 47 l., [8] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. / Tereza Šulanová . 2023 . 96 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Kvalita služeb v Empire Fitness / Lucie Syrová . 2020 . 120 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0