Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 25  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0026886 xcla^"
  1. Čo robíme pre zabezpečenie vzdelávania v oblasti ekotoxikológie a hodnotenia environmentálnych rizík / Agáta Fargašová   .  Vodárenská biologie 2009.s. 179-181.
    článek
  2. Dva různé světy / Lucie Kolářová   .  Vzdělání na dosah.s. 53-55.
    článek
  3. Etnická identita rómskeho dieťaťa v detskom domove a kultúrny pluralizmus / Vladimir Rafael   .  Nové smery rozvoja a perspektívy rómskej národnosti v pluralitnej spoločnosti II.Nové smery rozvoja [a] perspektívy rómskej národnosti v pluralitnej spoločnosti II.s. 82-86.
    článek
  4. I slovo je čin / Zdeněk Beneš   .  Živé hodnoty Masarykova Československa.s. 216 - 218.
    článek
  5. Koncepce meziuniverzitního grantového projektu ČZU a VŠE v Praze se zahraničními partnery pro oblast teorie vyučování / Pavel Krpálek   .  Využívání aktivizujících metod ve výuce ekonomických předmětů.s. 34-40.
    článek
  6. The linear regression model of education expenditure in the EU / Jana Borůvková, Bohumil Minařík   .  Applications of mathematics and statistics in economy Applications of Mathematics and Statistics in Economy.s. 55-70.
    článek
  7. Nahradí e-learning klasickou výuku? / Čeněk Celer   .  Sborník příspěvků z konference Finance a management v teorii a praxi.s. 58-64.
    článek
  8. Nahradí e-learning klasickou výuku? / Čeněk Celer   .  Sborník příspěvků z konference Finance a management v teorii a praxi.s. 58-64.
    článek
  9. New trends in geographical education in the Czech Republic as an intellectual challenge / Hana Kühnlová   .  Roč. 35, č. 1 (2000), s. 77-87.Acta Universitatis Carolinae.
    článek
  10. Nové trendy v cvičnej firme / Ludmila Velichová   .  Využívání aktivizujících metod ve výuce ekonomických předmětů.s. 107-113.
    článek

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.