Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0023940 xvyp^"
  1. Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění [rukopis] / Iva Polívková   .  2010 . 60 l., [8] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Analýza přímého bankovnictví : [rukopis] Vladimír Maděra   .  2005 . 72 s., 2 s. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. IP Telefonie a zabezpečení kvality služeb (QoS) / [rukopis] Marek Slavíček   .  2006 . 43 l., [7] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Moderní přístup k bankovnímu účtu : [rukopis] Michaela Skrbková   .  2006 . 60 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  5. Současný stav a tendence vývoje přímého bankovnictví v ČR = [rukopis] : Present state and tends of direct banking progress in the Czech Republic / Jaroslav Kozel   .  2007 . 51 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková   .  2009 . 52 l., [2] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Využití vyspělých informačních technologií, nové trendy v bankovnictví : [rukopis] Aleš Klicnar   .  2006 . 58 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.