Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0020798 xcla^"
  1. The interrelations between customer relationship management and market orientation in high-tech companies in the Czech republic / Daniela Frejková   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 94-102.
    článek
  2. Výkonnost firmy a spokojenost zákazníka / Marcela Zamazalová   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 1691-1697.
    článek
  3. Vytváření nové hodnoty pomocí conjoint analýzy / Olga Kutnohorská, Stanislava Grosová   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 23-28.
    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.