Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0019403 xkni^"
  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová]   .  Praha :  Grada Publishing,  2009 . 198 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr21/000
  2. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2014 . 289 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]   .  Brno :  Computer Press,  2011 . 256 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková   .  Praha :  Grada,  2001 . 221 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
    volný výběr10/000
  5. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2012 . 294 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr21/000
  6. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková   .  Praha :  Grada,  2002 . 264 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. politologie a filozofie FF00/100
    volný výběr10/000
  7. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha : Grada Publishing, 2023 . 360 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  8. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2007 . 294 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr11/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.