Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0019007 xkni^"
  1. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková   .  Praha :  Professional Publishing,  2005 . 186 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. Business-to-business marketing : relationships, networks & strategies / Nick Ellis   .  Oxford : Oxford University Press, 2011 . xxvii, 351 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    FSE - Povolná L. Ing.00/100
    volný výběr20/000
  3. Industriegütermarketing / Klaus Backhaus, Markus Voeth   .  München :  Vahlen,  2007 . xxi, 656 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr01/000
    Industriegütermarketing
  4. Strategie B2B digitálního marketingu : jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy / Simon Hall ; překlad: Martin Bednarski   .  V Brně : Lingea, 2022 . 363 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.