Výsledky vyhledávání
- Comprehension of AAE by non-native speakers of English / Jan Březina . 2019 . 66 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah / Ivana Cibulková . 2017 . 68, 6 listů, [7] nečíslovaných listů příloh
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Generační rozdíly ve vnímání anglicismů v češtině / Markéta Koštovalová . 2018 . 85 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Chápání českých frazémů žáky cizího původu [rukopis] / Veronika Dlouhá . 2011 . 137 l. [36] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Osobní zdatnost žáků 5. tříd při čtení s porozuměním / Aneta Lenhardtová . 2016 . 57 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Percepce slovenštiny u středoškolské mládeže na Litoměřicku [rukopis] / Kateřina Kučerová . 2011 . 55 l., [198] s. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj [rukopis] / Karolína Šebková . 2015 . 73 l., [13] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Porozumění textu u dětí předškolního věku v MŠ : Comprehension of the text of preschool children in kindergarten / Daniela Bastlová . 2015 . 64 listů, 24 nečíslovaných listů příloh
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Srovnání úrovně porozumění slovenštině u českých žáků a studentů (V Čechách a na Moravě) [rukopis] / Markéta Mikuličová . 2010 . 120 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Využití autentických materiálů ke zlepšení poslechových dovedností žáků základních škol / Martina Majtánová . 2017 . 124 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0