Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 60  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0012908 xkni^"
  1. 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý]   .  Praha :  Grada,  2005 . 139 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková   .  Praha :  Professional Publishing,  2005 . 186 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]   .  Brno :  Computer Press,  2007 . xiii, 226 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu přeložil Pavel Medek]   .  Praha ; Praha ; Praha :  Management Press,  2006 . 127 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Cases in marketing management / Kenneth L. Bernhardt, Thomas C. Kinnear   .  Boston :  Irwin,  1991 . 815 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
  6. Global marketing management / Warren J. Keegan, with Elyse Arnow Brill, Sandeep Puri   .  Boston :  Pearson  2014 . 479 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  7. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý]   .  Praha :  Grada Publishing,  2005 . 199 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr31/000
  8. Intelligent marketing : employing new-age technologies / V. Kumar ; foreword by Philip Kotler   .  Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington D.C. ; Melbourne : SAGE : Response Business Books, 2021 . xvi, 295 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  9. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov   .  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  10. Jak sestavit marketingový plán / John Westwood   .  Praha :  Grada,  1999 . 117 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.