Výsledky vyhledávání
- 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Cases in marketing management / Kenneth L. Bernhardt, Thomas C. Kinnear . Boston : Irwin, 1991 . 815 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 - Global marketing management / Warren J. Keegan, with Elyse Arnow Brill, Sandeep Puri . Boston : Pearson 2014 . 479 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada Publishing, 2005 . 199 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 3 1/0 0 0 - Intelligent marketing : employing new-age technologies / V. Kumar ; foreword by Philip Kotler . Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington D.C. ; Melbourne : SAGE : Response Business Books, 2021 . xvi, 295 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov . Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak sestavit marketingový plán / John Westwood . Praha : Grada, 1999 . 117 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0