Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0012907 xkni^"
  1. Jak sestavit marketingový plán / John Westwood   .  Praha :  Grada,  1999 . 117 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. Marketingový audit a kontrola / Jana Lyková   .  Praha :  Grada,  2000 . 117 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Sestavte dobrý marketingový plán : jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů / John Westwood ; překlad: Tomáš Piňos   .  V Brně : Lingea s.r.o., 2020 . 174 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Škola marketingu : ilustr. průvodce pro manažery / Peter Morris, Malcolm H. B. McDonald ; z angl. přel. Hana Parkánová ; odb. revize překladu Jana Kropáčková ; graf. upravil Milan Albich   .  Praha :  J. Kanzelsberger,  1992 . 103 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad E40/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.