Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0002615 xvyp^"
  1. Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění [rukopis] / Iva Polívková   .  2010 . 60 l., [8] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center [rukopis] / Lucie Drahozalová   .  2012 . 44 l., [8] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková   .  2009 . 52 l., [2] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.