Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth 0143965 xkni^"
  1. Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková   .  Brno :  Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav,  2010 . 174 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. politologie a filozofie FF00/100
  2. Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.   .  Brno :  Centrum pro studium demokracie a kultury,  2012 . 341 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. politologie a filozofie FF00/200


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.